Skip to content

جلسات

ما غیر ممکن ها را ممکن می سازیم تا مراسمات و جلسات شما بی عیب و نقص برگزار شود.

متخصصان کارآزموده ما در واحد فروش و بازاریابی هتل دیاکو نهایت تلاش خود را برای برگزاری رویدادهای کامل در هر مقیاسی انجام خواهند داد. ما با افتخار فرصت های اجتماعی و محیطی الهام بخشی را برای مهمانان محترم ایجاد میکنیم تا تفاوتی ماندگار و اصیل داشته باشیم. این برنامه ها شامل فعالیت هایی مانند جلسه ناهار، پذیرایی و سرو قهوه می باشند که در دستور کار کنفرانس قرارمی گیرند. کارشناسان جلسات ما در بخش فروش و بازاریابی و متخصصین پذیرایی در دفتر پروتکل، پذیرایی و ضیافتی خلاقانه را از موضوع جلسه ی شما نمایش می دهند و یا پیشنهاداتی را برای سرگرمی و تعامل بیشتر ارائه می دهند. مهمانان گروهی می توانند استراحتی کوتاه در روز کاری خود داشته باشند و با همکاران خود در کافه غروب خورشید گرد هم آیند. این زمان آرام در خارج از اتاق کنفرانس و در تراس کافه، می تواند یک تجربه به یاد ماندنی و تحکیم کننده روابط باشد. برای رزرو هتل در ارومیه و رزرو هتل برای برگزاری جلسات خود می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و اقدام به رزرو نمائید.

سالن جلسات

سالن کنفرانس دیوان

سالن دیوان سالن کنفرانس پیشرفته و مجهز به فناوری مدرن با ظرفیت مناسب است. خواه میزبان یک رویداد شرکتی باشید یا یک سمینار و جلسه طوفان فکری‌ سالن کنفرانس دیوان فراتر از انتظارات شما خواهد بود.

تالار ماندانا

تالار زیبای ماندانا هتل دیاکو پالاس مکانی ایده آل برای برگزاری مراسم عروسی، جشن ها و رویدادهای خاص است. با فضای دلپذیر، کارکنان حرفه ای و خدمات بی عیب و نقص لحظات به یاد ماندنی شما به تجربه های فراموش نشدنی تبدیل خواهند شد.