Skip to content

اتاق ها و سوئیت های هتل دیاکو

تجربه ای منحصر به فرد در انتظار شماست

هتل دیاکو با احترام به کسانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند، تمامی امکانات و سرویس های رفاهی یک هتل پنج ستاره ی لوکس را دارا می باشد. لابی این هتل مطابق بروزترین مدل طراحی شده است. همه ی اقلام استفاده شده در دکوراسیون مجلل و لوکس بوده و استفاده از هرگونه عنصری که احتمال داشته حتی ذره ای باعث نازیبایی آن شود شدیدا جلوگیری شده است.

اتاق دلوکس
اتاق های دلوکس (31 مترمربع) با داشتن تمامی امکانات و سرویس های یک هتل 5 ستاره، دارای دکوراسیونی خاص همراه با مبلمانی مدرن بوده و فضایی مملو از آرامش و آسایش را برای مهمانان هتل فراهم آورده است. این اتاق ها دارای یک تخت بزرگ دو نفره بوده و دارای امکاناتی مانند سیستم اعلان حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون آی پی تی وی 43 اینچ، سیستم قابل تنظیم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، میز آرایش و آیینه، کمد لباس و رخت آویز، تلفن voip، سشوار، کتری برقی، مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی همراه با حوله حمام و دست و صورت، کیت خیاطی، جانماز و مهر، آباژور، درب با قفل الکترونیکی می باشند. امکان استفاده از صبحانه بوفه روزانه (7 الی 10 صبح) و باشگاه بدنسازی برای میهمانان مقیم رایگان می باشد. کودک زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافی رایگان و بالای 6 سال بزرگسال و نفر اضافی محسوب میگردد.
اتاق تویین
اتاق های توئین (31 مترمربع) با داشتن تمامی امکانات و سرویس های یک هتل 5 ستاره، دارای دکوراسیونی خاص همراه با مبلمانی مدرن بوده و فضایی مملو از آرامش و آسایش را برای مهمانان هتل فراهم آورده است. این اتاق ها دارای دو تخت یکنفره بوده و دارای امکاناتی مانند سیستم اعلان حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون آی پی تی وی 43 اینچ، سیستم قابل تنظیم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، میز آرایش و آیینه، کمد لباس و رخت آویز، تلفن voip، سشوار، کتری برقی، مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی همراه با حوله حمام و دست و صورت، کیت خیاطی، جانماز و مهر، آباژور، درب با قفل الکترونیکی می باشند. امکان استفاده از صبحانه بوفه روزانه (7 الی 10 صبح) و باشگاه بدنسازی برای میهمانان مقیم رایگان می باشد. کودک زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافی رایگان و بالای 6 سال بزرگسال و نفر اضافی محسوب میگردد.
اتاق دبل پلاس
اتاق های دبل پلاس (42 مترمربع) با داشتن تمامی امکانات و سرویس های یک هتل 5 ستاره، دارای دکوراسیونی خاص همراه با مبلمانی مدرن بوده و فضایی مملو از آرامش و آسایش را برای مهمانان هتل فراهم آورده است. این اتاق ها دارای یک تخت بزرگ دو نفره و یک تخت یکنفره بوده و دارای امکاناتی مانند سیستم اعلان حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون آی پی تی وی 43 اینچ، سیستم قابل تنظیم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، میز آرایش و آیینه، کمد لباس و رخت آویز، تلفن voip، سشوار، کتری برقی، مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی همراه با حوله حمام و دست و صورت، کیت خیاطی، جانماز و مهر، آباژور، درب با قفل الکترونیکی می باشند. امکان استفاده از صبحانه بوفه روزانه (7 الی 10 صبح) و باشگاه بدنسازی برای میهمانان مقیم رایگان می باشد. کودک زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافی رایگان و بالای 6 سال بزرگسال و نفر اضافی محسوب میگردد.
سوئیت رویال (تریپل)
سوئیت رویال (42 مترمربع) با داشتن تمامی امکانات و سرویس های یک هتل 5 ستاره، دارای دکوراسیونی خاص همراه با مبلمانی مدرن بوده و فضایی مملو از آرامش و آسایش را برای مهمانان هتل فراهم آورده است. این سوئیت ها دارای سه تخت یکنفره بوده و دارای امکاناتی مانند سیستم اعلان حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون آی پی تی وی 43 اینچ، سیستم قابل تنظیم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، میز آرایش و آیینه، کمد لباس و رخت آویز، تلفن voip، سشوار، کتری برقی، مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی همراه با حوله حمام و دست و صورت، کیت خیاطی، جانماز و مهر، آباژور، درب با قفل الکترونیکی می باشند. امکان استفاده از صبحانه بوفه روزانه (7 الی 10 صبح) و باشگاه بدنسازی برای میهمانان مقیم رایگان می باشد. کودک زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافی رایگان و بالای 6 سال بزرگسال و نفر اضافی محسوب میگردد.
سوئیت جونیور
سوئیت جونیور (55 مترمربع) با داشتن تمامی امکانات و سرویس های یک هتل 5 ستاره، دارای دکوراسیونی خاص همراه با مبلمانی مدرن بوده و فضایی مملو از آرامش و آسایش را برای مهمانان هتل فراهم آورده است. این سوئیت دارای یک تخت بزرگ دو نفره بوده و دارای امکاناتی مانند سیستم اعلان حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون آی پی تی وی 43 اینچ، سیستم قابل تنظیم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، میز آرایش و آیینه، کمد لباس و رخت آویز، تلفن voip، سشوار، کتری برقی، مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی همراه با حوله حمام و دست و صورت، کیت خیاطی، جانماز و مهر، آباژور، درب با قفل الکترونیکی می باشد. امکان استفاده از صبحانه بوفه روزانه (7 الی 10 صبح) و باشگاه بدنسازی برای میهمانان مقیم رایگان می باشد. کودک زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافی رایگان و بالای 6 سال بزرگسال و نفر اضافی محسوب میگردد.
سوئیت دیاکو
سوئیت دیاکو (70 مترمربع) با داشتن تمامی امکانات و سرویس های یک هتل 5 ستاره، دارای دکوراسیونی خاص همراه با مبلمانی مدرن بوده و فضایی مملو از آرامش و آسایش را برای مهمانان هتل فراهم آورده است. این سوئیت دارای یک تخت بزرگ دو نفره بوده و دارای امکاناتی مانند سیستم اعلان حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون آی پی تی وی 43 اینچ، سیستم قابل تنظیم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، میز آرایش و آیینه، کمد لباس و رخت آویز، تلفن voip، سشوار، کتری برقی، مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی همراه با حوله حمام و دست و صورت، کیت خیاطی، جانماز و مهر، آباژور، درب با قفل الکترونیکی می باشد. امکان استفاده از صبحانه بوفه روزانه (7 الی 10 صبح) و باشگاه بدنسازی برای میهمانان مقیم رایگان می باشد. کودک زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافی رایگان و بالای 6 سال بزرگسال و نفر اضافی محسوب میگردد.